Det er menneskene som skaper Flexit. Gjennom at vi alle tar helhetsansvar og hjelper hverandre til å lykkes, realiserer vi nye ideer og oppnår gode resultater. Arbeidsdagen hos oss er preget av pålitelighet, handlekraft, nyskaping og ikke minst stor omtanke for hverandre.

Flexit er en lang verdikjede, fra idé til produktet er ute hos kunden. Dette betyr at vi har behov for mange forskjellige mennesker med ulik bakgrunn og kompetanse hos oss. Vi ønsker å gi våre ansatte utviklingsmuligheter innen selskapet. 

Forankrede kjerneverdier
Våre verdier er kjernen av hva vi står for i Flexit. De veileder oss i hvordan vi driver bedriften og hvordan vi samarbeider internt og eksternt. Vi forplikter oss til kjerneverdiene i både ord og i handling. Derfor vil de også motivere oss til innsats og gode prestasjoner. 

  • Pålitelig
  • Handlekraftig
  • Nyskapende
  • Omtenksom

 

Ledige stillinger

Medarbeider til teknisk service

Flexit, med ca. 250 ansatte i Norge og Sverige, er markedsleder innenfor boligventilasjon og er leverandør av ren og frisk luft-løsninger for et sunt inneklima. Vår kompetanse og våre løsninger er utviklet spesielt for å bedre inneklimaet i boliger som skal takle de krevende nordiske forholdene. Bedriften er inne i en spennende fase der det grønne skifte, skjerpende energikrav og digitalisering er viktig i vårt utviklingsarbeid.

Teknisk service er en viktig del av bedriftens kundeservice som skal sikre at leverte produktløsninger fungerer tilfredsstillende og på den måten bidra til høy kundetilfredshet. Teknisk service hjelper kunder på hele vårt produktsortiment og gir hjelp via telefon og foretar serviceoppdrag ute i felt ved behov.

Arbeidsoppgaver:

  • Bistå kunder med teknisk problemløsning, råd og veiledning på telefon og på serviceoppdrag.
  • Reklamasjonsbehandling, oppfølging av garantiforpliktelser og krediteringer.
  • Formidle servicekontakter.
  • Utvikle og vedlikeholde dokumentasjon for feilsøking, tips og råd.
  • Opplæring internt og eksternt.
  • Dokumentasjon for servicehjelp.
  • Medvirke til forbedringsarbeid.

Du vil inngå i det tekniske service-teamet og rapportere til avdelingsleder teknisk service.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Elektrobakgrunn, teknisk interesse og evne til å se gode løsninger og kunne formidle dette til kunden.
  • Serviceinnstilling og interesse for å løse problemer for kunder.
  • Like å jobbe i team og kommunisere med mennesker.
  • Målrettet og lønnsomhetsorientert.
  • Du har med fordel erfaring fra ventilasjons/varmebransjen eller servicearbeid.

Arbeidssted: Ørje

Eventuelle spørsmål rettes til Johnny Torbergsen, mobil +47 47601680

Søknad og CV sendes til johnny.torbergsen@flexit.no

Søknadsfrist: ASAP

Innkjøps- og logistikksjef

Flexit, med ca. 250 ansatte i Norge og Sverige, er markedsleder innenfor boligventilasjon og er leverandør av ren og frisk luft-løsninger for et sunt inneklima. Vår kompetanse og våre løsninger er utviklet spesielt for å bedre inneklimaet i boliger som skal takle de krevende nordiske forholdene. Bedriften er inne i en spennende fase der det grønne skifte, skjerpende energikrav og digitalisering er viktig i vårt utviklingsarbeid.

Innkjøp- og logistikkfunksjonen er et sentralt og viktig område for Flexit. Den består av alt fra komponentinnkjøp til egen produksjon, til produktinnkjøp og strategisk samarbeid med alliansepartnere over hele verden. Du vil få ansvaret for strategisk videreutvikling av en effektiv og kundeorientert organisasjon. Flexit har en tydelig strategi innen digitalisering og arbeider nå med en oppgradering av Dynamics 365. Dette vil være et ytterligere steg i retning av digitalisering av logistikkområdet.

Ansvarsområder

  • Planlegge, gjennomføre og følge opp de strategiske målene til Flexit innenfor innkjøp og logistikk
  • Budsjettansvar; innkjøpsbudsjett og kostnad for innkjøpte komponenter og varer.
  • Inngående og utgående logistikk
  • Rapportering
  • Forhandlinger
  • Leverandøransvarlig 
  • Ansvar for anskaffelsesprosesser
  • Til enhver tid være oppdatert på markedet for å kunne levere en optimal innkjøpsprosess og på riktige vilkår
  • Overordnet ansvar for selskapets leverandører, herunder regress/reklamasjonsansvar ovenfor leverandørene

 

Erfaring

Vi ser etter deg som har dokumentert ledererfaring innen innkjøp og logistikk. Du har svært god flyt- og systemforståelse og er en erfaren forhandler. Ditt lederskap kjennetegnes av engasjement og kompetanse. For å lykkes i stillingen må du være selvstendig, ha god formidlingsevne, være initiativrik, utviklingsorientert, analytisk og strukturert med gode samarbeidsevner.  Du har relevant høyere utdannelse.

I ditt team vil du få direkte ansvar for 3 strategiske innkjøpere, logistikkontroller og lagersjef. På lageret jobber det i dag 25 personer. Du vil være en del av selskapets ledergruppe og rapporterer til administrerende direktør. Arbeidssted er Töcksfors i Sverige eller Ørje.

Søknadsfrist er 15.2.2019

For mer informasjon, kontakt vår rekrutteringspartner Incontro AS ved Roland Mosheim 478 61 065 eller Hege Furfjord på tlf. 976 91 611 Søk via www.incontro.no – stilling ledig.

Ønsker du å bli en del av Flexit? Mener du at du har en interessant bakgrunn som passer oss?

Send en cv til ledigstilling@flexit.no og merk den med «åpen søknad». Ønsker du å jobbe i produksjon eller på lager, er du velkommen til å kontakte People4you i Askim som bistår oss med rekruttering.