Fremgangsmåte

  1. Sjekk at produktet er registrert på nett/cloud
    Dette er nødvendig for at våre teknikere skal kunne gjøre feilsøking via internett.
    Har du ikke registrert produktet ditt, kan du enkelt gjøre dette ved å laste ned appen Flexit GO til din smarttelefon, se veiledning her >>

Se film av hvordan du enkelt kobler deg opp til appen Flexit GO

  1. Registrer saken på vår hjemmeside
    Registrere din henvendelse på skjema: Link til skjema >>
    Når saken er registrert vil du motta en bekreftelse på epost.

I skjemaet oppgir du følgende:

  • Fornavn og etternavn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • Epost
  • Serienummer (*Se under for informasjon om hvor du finner serienummer)
  • Alarmkode
  • Beskrivelse av feilen

 

*Du finner serienummeret nederst til venstre i luken til ventilasjonsdelen, se bildet. Nummeret starter med 80048x-00xxxx.

 

serienummer.png

 

  1. Oppfølging fra Flexit
    Etter at din henvendelse er sendt, vil en av våre teknikere følge opp saken innen 24 timer – også i helgen.