Fremgangsmåte
- Sjekk at produktet er registrert på nett/cloud
Dette er nødvendig for at våre teknikere skal kunne gjøre feilsøking via internett.
Har du ikke registrert produktet ditt, kan du enkelt gjøre dette ved å laste ned appen Flexit GO til din smarttelefon, se veiledning her >>
Se film av hvordan du enkelt kobler deg opp til appen Flexit GO
- Registrer saken på vår hjemmeside
Registrere din henvendelse på skjema: Link til skjema >>
Når saken er registrert vil du motta en bekreftelse på epost.
I skjemaet oppgir du følgende:
- Fornavn og etternavn
- Adresse
- Telefonnummer
- Epost
- Serienummer (*Se under for informasjon om hvor du finner serienummer)
- Alarmkode
- Beskrivelse av feilen
*Du finner serienummeret nederst til venstre i luken til ventilasjonsdelen, se bildet. Nummeret starter med 80048x-00xxxx.
- Oppfølging fra Flexit
Etter at din henvendelse er sendt, vil en av våre teknikere følge opp saken innen 24 timer – også i helgen.