I noen enkelttilfeller har produktet vært involvert i branntilløp. Vi har ennå ikke funnet rot-årsaken til feilen, men tekniske undersøkelser pågår, og vi håper å få et svar i løpet av kort tid. For å være på den sikre siden skifter vi likevel ut produkter produsert før oktober 2017.

Produkter produsert fra og med oktober 2017 er av en ny konstruksjon og er ikke omfattet av dette.

Vi ber om at alle forbrukere som har installert en slik vifte følger trinnene i
dette skjemaet >>

Det er viktig at dette skjemaet blir brukt slik at vi får behandlet din sak så raskt som mulig og sendt deg riktig erstatningsprodukt dersom du er berørt.
Vi opplever stor pågang hos kundeservice disse dagene, dermed vil behandlingstiden for slike saker dessverre ta litt lenger tid enn normalt.

Link til skjema>>

 

Spørsmål og svar: 

Hvordan vet jeg at min vifte er berørt?
På flexit.no finner du bilder av produktet og annen identifikasjon som hjelper deg å identifisere om dette gjelder ditt produkt.

Hvor lang tid tar det å få ny vifte?
Etter at du har registrert produktet på flexit.no behandler vi saken så snart vi kan og sørger for utsendelse av ny vifte til din adresse. Ved stor pågang kan dette ta noe tid.

Hvordan blir ny vifte levert til meg?
Flexit sender viften med Posten. Du mottar en sms med henteinformasjon når viften er klar for henting på utleveringsstedet for Posten.

Hvordan går jeg frem for å få returnert viften?
Dersom du har kjøpt en Silent Eco kan du returnere viften til Flexit ved å gå til flexit.no og registrere ditt produkt. Her får du forklart hva du videre skal gjøre.

Hvordan løsner jeg frontdekselet på viften?
Dekselet har en liten knast i enden, hvor Flexit-logoen er plassert. Løsne dekselet ved å trykke inn knasten ved hjelp av et lite skrujern og samtidig vippe dekslet opp.

Gjelder problemet andre Flexit-vifter enn Silent Eco?
Nei, det gjør det ikke.