Jeg har et abonnement, men når kommer filtrene?

Det er slik at vi har 2 masseutsendelser i året (mars og september) for de med abonnement. Ønsker du å gjøre enkeltkjøp utenom disse tidspunktene kan du sende en e-post til kundeservice@flexit.no for å bestille.

Gul lampe for filterbytte lyser. Hva gjør jeg?

Det er slik at det gule lyset på styringspanelet lyser hver sjette måned automatisk. Dette er en påminnelse om at filtrene skal sjekkes. Filter har begrenset levetid. Hvor ofte du bør skifte filter avhenger av forurensningsnivået i luften på stedet. Generelt sett så anbefaler vi å bytte filter en gang i året, fortrinnsvis i løpet av høsten, etter pollensesongen. I områder med mye partikler og forurensninger skal filter byttes vår og høst.

Etter at filter er byttet, så kan varselet resettes. Hvordan dette gjøres er avhengig av hvilket styrepanel du har.

Se brukermanual for de ulike styrepanelene her:

Styrepanel CI 60

Styrepanel CI50

Styrepanel CI600

Jeg har logget inn for å bestille abonnement. Hvordan velger jeg neste leveranse?

Tallet bak årstall angir om neste leveranse er vår (1) eller høst (2). F.eks. betyr 2019-2 leveranse i oktober 2019. Deretter velger du om du vil ha filter levert på våren, høsten eller begge.

Vi har flyttet, og ønsker å overføre abonnementet til ny eier. Hvordan gjøres det?

Det gjøres enkelt ved at du logger inn på min side og avslutter ditt abonnement. Ny eier kan deretter registrere seg på min side og bestille nytt abonnement.

Min Side >>

Du kan også sende en e-post til kundeservice@flexit.no